Great achievement begins with a thought

Great achievement begins with a thought
The whole mountain was carved during 5th century

Monday, April 18, 2011

malam yang buta

Pada satu malam buta, aku terjaga daripada tidur. Apabila ku melihat kiri kanan ku, tiada seorang pun yang berada bersamaku. Lalu, aku bangun dan jalan balik ke bilik ku dengan memakai crocs berwarna cokelat. Ku dapat merasa yang aku sedang meninggalkan phi gamma yang dipuaka oleh jururawat perang sivil. Selepas perjalanan yang memakan dua minit itu, sampailah badan aku dihadapan bilik timur 132. Tetapi minda dan pikiran aku terpaut pada bunyi yang dibuat oleh dua orang manusia yang berada dibilik hadapan bilik aku. Tampaknya, mereka berdua bernafas dengan begitu pantas dan mengeluarkan bunyi-bunyi erotik. babi.. nak buat pun jangan lah kuat sangat. ni bagi seluruh dunia ni dengor buat ape? hampeh...

1 comment:

  1. macam pernah baca dlm satu buku cerita saja la wei cerita engko nie...!!!

    ReplyDelete